BABY BLUE

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Posproduction: Meri

Coat/ płaszcz: Stradivarius
Dress/ sukienka: sukienkowo.com
Bag/ kopertówka: House Of Mima
Shoes/ buty: Fleq

Witajcie :) Dzisiaj znów romantycznie i pastelowo, w moim ukochanym kolorze tego sezonu - jasnym błękicie. Nie skłamię jeśli napiszę, że zawsze marzyłam o takiej tiulowej delikatnej sukience, więc gdy zobaczyłam tą na stronie sukienkowo.com w wersji baby blue, po prostu zwariowałam :) Co prawda pod zdjęciem jest napisane "szara", ale dla mnie ewidentnie to jasny złamany szarością błękit ;) Pomyślałam nawet - pomijając inne okazje typu studniówka czy Sylwester, że to wspaniały wybór do ślubu cywilnego! 

Mam nadzieję, że Wam również się podoba, a jeśli uważacie ten zestaw za zbyt słodki i niewinny, wpadnijcie za jakiś na bloga aby zobaczyć tę princessę w wersji rockowej!

Życzę miłej zabawy Andrzejkowej :)

Meri.
Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


106 comments:

  1. Świetne to wiązanie z tyłu sukienki !!!

    ReplyDelete
  2. wyglądasz obłędnie!! Pięknie ci w takim kolorze!!

    ReplyDelete
  3. To chyba Twoje najpiękniejsze zdjęcia . Pięknie uczesane włosy-sama masz takie zdolności do czesania czy ktoś "pomagał" ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Chętnie czesałabym się tak częściej, ale sama nie potrafię.. Tę fryzurę zrobiła mi mama :-)

      Delete
  4. pięknie wygladasz!sliczne zdjecia i sukienka:)

    ReplyDelete
  5. Jak księżniczka!

    Pozdrawiam,
    Kapuczina ;)

    ReplyDelete
  6. Urzekłaś mnie tą stylizacją. Już wiem jakiego koloru brakuje w mojej szafie. :)
    Cudownie leży na Tobie ta sukienka.

    ReplyDelete
  7. Fajna kolorystyka zdjęcia i stylizacji : Super !!!

    ReplyDelete
  8. o jezus maria, nie moge sie napatrzeć <3 *-*

    ReplyDelete
  9. Kto Ci pomalował most pod kolor kiecy ;)

    ReplyDelete
  10. ahhhh jak pięknie !!!
    ja bym wyglądała pewnie jak gruba beza w tej sukience ale Ty wyglądasz idealnie <3 <3 <3
    chociaż czekam z niecierpliwością na rockową wersję bo ta jest mi znacznie bliższa :)

    ReplyDelete
  11. Dlaczego zawsze tak ślicznie wyglądasz na zdjęciach ?? Piękna stylizacja i Super fryzura <3

    ReplyDelete
  12. wyglądasz przepieknie
    sliczne zdjęcia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  13. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Pomimo tej smętnej pogody udało Ci się poprawić mi humor tymi zdjęciami i tą stylizacją

    ReplyDelete
  14. uroczo wyglądasz :) płaszczyk genialny!

    ReplyDelete
  15. Rewelka bardyo podoba mi się ta stylizacja i sceneria Super płaszczyk

    ReplyDelete
  16. Jaka jesteś cudowna!! Piękna stylizacja, idealny makijaż. Podoba mi się bardzo! <3

    ReplyDelete
  17. Super fryzura i stylowa, pięknie to zostawiłaś

    ReplyDelete
  18. Ehh, te zdjęcia genialne wprost. Tak jak i cały zestaw, który nie dość, że Ci pasuje, to i widocznie świetnie się w nim czujesz. Duże tak

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  19. Cudowna sesja! Wyglądasz jak księżniczka ! Cudownie :) pozdr :)

    ReplyDelete
  20. co jak co, ale fotograf robi swoje ;) ślicznie wglądasz.

    ReplyDelete
  21. Płaszczyk jest przegenialny, jak wyśniony, tylko mam problem.. jest może on gdzies do kupienia? Bo przeglądam ich stronę i nic :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jestem pewna czy jeszcze są.. ja swój kupiłam w Stradivariusie we Wrocławiu w październiku, chociaż nie tak dawno widziałam je jeszcze w sklepach :)

      Delete
  22. Cudownego masz bloga i zdjęcia na nim. Plaszczyk perfekt :)

    ReplyDelete
  23. Sukienka jest niesamowita i ma obłędny kolor ! Płaszcz świetny !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje są zawsze takie dopracowane.

    ReplyDelete
  25. oo jaaa! co za cudo na głowie !

    ReplyDelete
  26. Świetny fryz i sukienka. Do tego znowu rewelacyjne zdjęcia

    ReplyDelete
  27. Piękna stylizacja!!! Pozdrawiam http://madebyasha.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  28. Super zdjęcia i stylizacja. Widzę że masz nowe perfumy Mohito, więc mam do Ciebie pytanie jak one Ci się podobają ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo :-) To idealny zapach na zimę :)

      Delete
  29. cudownie, piękna fryzura . <3

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetne miejsce do zdjęć. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja jak i zdjęcia !!! Czekam na tą rockową wersję :)

    ReplyDelete
  31. Ojej, jak pięknie! To zdecydowanie Twoje kolory :)

    ReplyDelete
  32. Ohh po prostu piękne

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz perfekt, chociaż i tak najbardziej czekam teraz na styl rockowy w Twoim wydaniu

    ReplyDelete
  34. LOVE your hair. You look soo pretty.

    xo
    Maggie A
    LOVEMAVIN.COM

    ReplyDelete
  35. Bardzo mi się podoba Twoja sylwetka w tym kolorze, świetnie do Ciebie pasuje! Czekam niecierpliwie na rockową wersję :)

    ReplyDelete
  36. Chyba jedna z lepszych stylizacji! Masz rację sukienka jest na tyle neutralna (ale jaka piękna) , że może wystąpić w wielu wydaniach: - delikatnym jak dzisiaj - czy też ostrym takim jaki zapowiadasz :D
    http://re-belious.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. klimatyczna sesja / gratuluję pomysłu

    ReplyDelete
  38. Jesteś niesamowita, Twoje przemiany są po prostu fenomenalne prawdziwy z Ciebie kameleon. Uwielbiam tu zaglądać bo zawsze masz wszystko tak fantastycznie dopracowane, zarówno jeżeli chodzi o zdjęcia jak i stylizacje !!!

    ReplyDelete
  39. Piękna sukienka , ile kosztowała ?

    ReplyDelete
  40. matko kochana, muszę mieć tę sukienkę! zawsze o takiej marzyłam <3

    ReplyDelete
  41. Jakie klimatyczne zdjęcia !!! Cudownie to wszystko ze sobą połączyłaś wyglądasz olśniewająco !! :) Przyjemnie się tu zagląda

    ReplyDelete
  42. To zdjęcie, które pokazuje Twoją wspaniałą fryzurę jest świetne. Romantyczne, tajemnicze, melancholijne.

    ReplyDelete
  43. Stylizacja wygląda bardzo uroczo i urzekająco ma w sobie coś magicznego, jednak czy nie było Ci za zimno ??

    ReplyDelete
  44. Cudowny płaszczyk i piękne upięcie!!! :-)

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajne foty, ale też czekam na wersję rockową

    ReplyDelete
  46. wow pięknie <3 świetne zdjęcia i stylizacja bardzo w moim guście ;***

    ReplyDelete
  47. Nie mój styl, nie moje kolory, ale zdjęcia ładne

    ReplyDelete
  48. Wow ta tiulowa sukienka jest przeurocza :) Też jest wiązana z tyłu na plecach wstążką? Uwielbiam Cię zarówno w zestawach sportowych, dziewczęcych i teraz z chęcią zobaczę w wersji rokowej, także czekam na nowy post :) Fryzura znakomita, żałuję, że nie mam takich zdolności :P hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, jest wiązana na plecach więc można sobie regulować jej dopasowanie :) A fryzurę zrobiła mi mama, też nie mam takich zdolności :P

      Delete
  49. Pięknie Ci w takim upięciu włosów, gratuluję zdolnej mamy !!!

    ReplyDelete
  50. czekaj czekaj,ślubu cywilnego?? czy ja dobrze przeczytałam?? :))))))) Meryl gadaj gadaj! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieeeeeeee!! Kayka :P Nie miałam na myśli własnego lol :D

      Delete
  51. Sukienka i fruzura robią wrażenie :)

    ReplyDelete
  52. Cudne foty, sukienka i fryzura niczym z baśni! Brawo!
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/2013/11/inspector-gadget.html

    ReplyDelete
  53. Bardzo ładne to wiązanie sukienki, idealnie pasuje do Twojej fryzury !

    ReplyDelete
  54. Idealnie zgrany zestaw i te kolory super:)

    ReplyDelete
  55. Gdzie zrobiłaś te zdjęcia ?? Wygląda to super

    ReplyDelete
  56. Wcale nie jest za słodko, jak dla mnie jest ślicznie! A zdjęcia są rewelacyjne!!!!

    ReplyDelete
  57. You look amazing :)

    ReplyDelete
  58. Nice hair do
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    ReplyDelete
  59. Prześlicznie! Sukienka cudowna, w tej fryzurze Ci przepięknie :)

    ReplyDelete
  60. Wyglądasz jak księżniczka:) Bajkowo i mega dziewczęco :) Bardzo udany zestaw kochana :)

    ReplyDelete
  61. Pieknie zostawiłaś tą sukienkę. Super kolory całości niby wszystko takie mono kolorystyczne a jednak nie monotonne i w żadnym wypadku mdłe.

    ReplyDelete
  62. przepiękna kolorystyka!
    uwielbiam te zdjęcia!
    wyglądasz olśniewająco!

    całusy!
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  63. Ohh jesteś taka piękna że na wszystkich zdjęciach wyglądasz po prostu cudownie. Lubię tu zaglądać bo Twoje zdjęcia zawsze poprawiają mi humor Pozdrawiam Kasia P.

    ReplyDelete
  64. Uwielbiam taką kolorystykę ! Piękny zestaw ;)

    ReplyDelete
  65. Robi wrażenie ten pościak. Super kolorki i przepiękne upięcie włosów. !!!

    ReplyDelete
  66. OMG No przepięknie ! <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. You have always such beautiful photos

    ReplyDelete
  68. Ta sukienka jest cudowna, wyglądasz w niej zjawiskowo! Wielkie WOW, zaglądałam na ten sklep i mają dużo takich perełek, ale ty wyglądasz .. hmm ciężko nazwać bo brak mi słów, aż zatkało mnie z wrażenia.
    C U D O

    ReplyDelete
  69. Cudnie, ale już nie mogę się doczekać wersji rockowej!!!! Ojjj już mam pewien obraz przed oczami :D
    Pozdrawiam,
    Ola

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. wow, bez rajstop w taka pogode?

    ReplyDelete
  71. Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć. Wyglądasz olśniewająco

    ReplyDelete
  72. PRZEPIĘKNIE! też mam szaro-błękitną tiulówkę w swojej szafie, ale do twoich blond włosów ten kolor wygląda o niebo lepiej niż do moich ciemnych. Fantastyczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  73. Uwielbiam te latające liście z 3-ciego zdjęcia, wygląda to mega bosko klimatycznie.

    ReplyDelete
  74. mogłabyś wrzucić jakiś codzienny zestaw z tym płaszczem?

    ReplyDelete
  75. Ale masz zdolną Mamę- świetne upięcie włosków :)
    Płaszczyk piękny. Sukienek tiulowych nie znoszę, ale w Twojej wersji mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się i dziękuję w imieniu mojej mamy ;) <3

      Delete
  76. Perfekcyjny post, super zdjęcia i stylizacja wszystko idealnie zgrane !!!!

    ReplyDelete
  77. kocham twoje stylizacje <3



    http://blueandmango.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Uwielbiam Twoje sesje i wasze pomysły. Mega przyjemność tu zaglądać

    ReplyDelete
  79. Najpiękniejsza twoja stylizacja?
    Kiedy będzie na rockowo?

    ReplyDelete
  80. ale pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  81. Mega świetna stylizacja i wyjątkowo magiczne zdjęcia :)

    ReplyDelete