Baby, it's cold outside

Photos by Jey Wild SONY NEX-6  Postproduction: Meri

Coat/ płaszcz: She Inside
Tshirt/ koszulka: Yeah Bunny
Jeans/ spodnie: Pull and Bear
Bag/ torebka: Parfois
Bracelet/ bransoletka: Perera
Shoes/ buty: Sleeh

Pamiętacie jak w dzieciństwie, gdy nadciągała zima, czekaliście z niecierpliwością na pierwszy śnieg? Ja doskonale pamiętam to uczucie i mimo, że zima jest najmniej ulubioną przeze mnie porą roku, to widok prószących płatków śniegu zawsze wprawia mnie w nostalgiczny i miły nastrój :) Gdy dzisiaj rano zobaczyłam za oknem ten magiczny widok, od razu pobiegłam zrobić nowe zdjęcia. Jasne, że nie pobiegłam, bo w tych szpilkach ciężko nawet chodzić szybkim krokiem :D ale chciałam Wam  pokazać miętowy płaszczyk ze strony She Inside i nową koszulkę młodej marki yeah-bunny (koniecznie wpadnijcie na ich stronę, bo jest tam mnóstwo fajnych nowości! 

Mam nadzieję, że ten miętowo pastelowy zestaw się Wam podoba, i że jesteście w równie dobrych nastrojach.. :) Trzymajcie się ciepło!


Meri.

92 comments:

  1. Wow jakie genialne zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  2. Tez mam ten plaszcz, jest cudowny :)

    ReplyDelete
  3. nie wiem czy widziałam piękniejsze zdj !!!

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia, cudowna sceneria ;) płaszcz <3

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są zrobione przecudnie! Bardzo podoba mi się obecność jasnych jeansów. Ahh...zapomniałabym o kolorze paznokci :) Jaki to lakier?

    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Creation Vipera nr 550 :) Mają ogrrrromną paletę kolorów do wyboru!

      Delete
  6. świetne zdjęcia,bardzo promiennie wyglądasz;)))

    ReplyDelete
  7. Po takich pogodach i to ten śnieg za oknem nie jest taki straszny.

    ReplyDelete
  8. Oooo, jak ślicznie :D u mnie też padał śnieg, to znaczy taki niewidoczny haha

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia i fantastyczny płaszczyk !!!

    ReplyDelete
  10. przepiękne, magiczne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia i stylizacja pełne uroku, można patrzeć godzinami :)

    ReplyDelete
  12. Po prostu cudownie! Przepiękny płaszczyk, piękny kolorek i cudowne zdjęcia :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  13. Zestaw i zdjęcia bardzo przyjemne w odbiorze :) jedynie te gołe stopy, nie było Ci zimno? ;) super!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia są wręcz przepiękne:) ale naprawdę chodzisz w szpilkach i bez rajstop, gdy pada śnieg?:o

    ReplyDelete
  15. brr. ale płaszczyk, bluzka i buty mega <3

    ReplyDelete
  16. Jak magicznie... :)) Cudny miętus <3

    ReplyDelete
  17. Dobrą masz pamięć Kocie, że pamiętasz co czułaś 50 lat temu :D
    Jak zwykle lovelovelove <3

    ReplyDelete
  18. Wow! Beautiful pictures! And lovely colours! Love ur coat!

    ReplyDelete
  19. Nie mogę uwierzyć ,że to już zima...ech..

    ReplyDelete
  20. mam ten sam - od konkurencji:P mimo podszewki materiał mnie trochę "gryzie":( ale kolor ma boski!

    ReplyDelete
  21. Boskie foty, bardzo podoba mi się Twój płaszczyk i butki

    ReplyDelete
  22. Oh Meri you always have such divine photos! I love the entire feel of this post. Magical with the snow too - I'm so jelly :)

    xo
    www.hapatime.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh, thank you Jess !! <3 I love your photos too and I love your beautiful smile :)

      Delete
  23. Kochana, przepiękne zdjęcia, płaszczyk i Ty <3

    Buziaki,
    www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ale odlot super foty i te płatki śniegu GE NIA LNE

    ReplyDelete
  25. ahh jak ja się ciesze ,że u mnie nie ma jeszcze śniegu
    chociaż na fotkach wygląda magicznie :)

    ReplyDelete
  26. Rewelacyjne te butki i do tego genialnie pasują do płaszcza.

    ReplyDelete
  27. o jezusie, jak przepięknie! zakochałam się :)

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładnie :) I ten płaszczyk jest cudowny. Wyglądasz bardzo korzystnie w takich kolorach :)

    ReplyDelete
  29. Love love love ♥♥♥

    ReplyDelete
  30. cudowne zdjęcia i stylizacja oczywiście też . :)

    ReplyDelete
  31. Ten look i ta sceneria wygląda po prostu idealnie :)

    ReplyDelete
  32. I Love Your photos !!!

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia. Sama osobiście na taką pogodę nie odważyłabym się tak ubrać, ponieważ jestem zmarzluchem : D Ale stylizacja sama w sobie genialna ! :)
    http://re-belious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Genialny efekt !!! Przepiękna stylizacja i do tego cudowne zdjęcia. Zazdro

    ReplyDelete
  35. Przepięknie ( jak zwykle zresztą)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ahhh jak ja bym chciała mieć takie nogi .....

    ReplyDelete
  37. How beautiful and wonderful! ♡

    ReplyDelete
  38. Te zdjęcia robią mega wrażenie. Płaszczyk + szpile też !!!

    ReplyDelete
  39. Dobrze że mialaś rajty bo zima to nie żarty!:D

    ReplyDelete
  40. Świetny post, genialne zbliżenia na detale i przyrodę !!!

    ReplyDelete
  41. Niesamowicie wyszły te zdjęcie ! Jako, że uwielbiam śnieg bo dodaje nieco takiej magii zawsze to jestem oczarowana ! ;)

    ReplyDelete
  42. Zawsze tak pięknie wyglądasz na zdjęciach, ale te są po prostu MAGICZNE :) <3

    ReplyDelete
  43. przepiękne zdjęcia, jako że oglądam śnieg bardzo rzadko, obejrzałam kilkakrotnie by nacieszyć oczy tym cudnym zimowym klimatem, jak również tą świetna stylizacją jest super :)
    pozdrawiam Justifashion

    ReplyDelete
  44. Cudowne zdjęcia, piękna stylizacja!!! W takich kolorach można zimę przechodzić :)
    Pozdrawiam

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Chyba żartujesz, serio już śnieg???? :-O ,taka właśnie była moja pierwsza reakcja, gdy na fejsa wrzuciłaś zwiastun nowego posta :P hehe Doznałam ciężkiego szoku, bo nie cierpię zimy i z chęcią przesunęłabym ją w nieskończoność :P jestem przeszczęśliwa, że pastele zostały docenione także jesienią i zimą :) Płaszczyk jest przeuroczy, a szpile mega! :) Przepięknie wkomponowałaś się w te płatki śniegu :) Meri, czemu nie robiecie już sesji razem z Olgą? Te wakacyjne były rewelacyjne :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śnieg stopniał tego samego dnia heh :) Ale warto było wyskoczyć i przez chwilę się nim cieszyć ;) Sesji z Mullan nie robimy, bo obie jesteśmy mega zajęte i nie mamy nawet czasu umówić się na kawę :/
      Dzięki za miłe słowa! :))

      Delete
  46. Genialne połączenie kolorów i klimatu zdjęć. Jestem pod wrażeniem !

    ReplyDelete
  47. Piękne, wręcz magiczne zdjęcia :)
    Wspaniały blog!

    ReplyDelete
  48. zaczarowane zdjęcia, aż miło się ogląda!

    ReplyDelete
  49. Przepiękna sceneria tych zdjęć, jestem pod sporym wrażeniem do tego ten cudny płaszczyk, butki też mi się podobają, ale kompletnie się nie nadają do tej pogody!

    ReplyDelete
  50. Super zdjęcia i piękny kolor włosów.!

    ReplyDelete
  51. W życiu bym nie założyła takich butów, ale przyznam, że na Tobie wyglądają bosko

    ReplyDelete
  52. odkryte buty i śnieg :(( śliczna bluzka i płaszczyk

    ReplyDelete
  53. U mnie też był śnieg, ale tylko na chwilę. Magiczne zdjęcia, niesamowity klimat. :)

    ReplyDelete
  54. Piękne, magiczne zdjęcia ii ten płaszcz! ♥
    www.berries-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Też chcę taką zimę :( Ślicznie wyglądasz !!!

    ReplyDelete
  56. Mega klimatyczne zdjęcia, idealnie *.*

    ReplyDelete
  57. Super, świetne zdjęcia i przepiękna stylizacja !!!

    ReplyDelete
  58. Świetny płaszczyk i szpilki!
    A zdjęcia cudne <3
    Będę wpadać częściej, obserwuję <3
    ewelaina.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. szpilki i śnieg ... hahha ale płaszcz ładny

    ReplyDelete
  60. Piękny zestaw, przymierzam się do zakupu tego płaszcza. ;) Czy mogłabyś mi powiedzieć czy jest ciepły? Z góry dziękuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest niestety ocieplany, na mroźne dni się nie nada. Raczej jest przeznaczony na chłodne dni, ale o dodatniej temperaturze ;)

      Delete
  61. Świetny zestaw!!!!

    ReplyDelete
  62. Piękne zdjęcia ! Bardzo ładnie Ci w tym płaszczu - kolor idealny :)

    ReplyDelete
  63. Tak wyglądająca zima to sama przyjemność !!! Ślicznaś

    ReplyDelete
  64. jaką trzeba być idiotką, żeby założyć takie szpilki w mróz na bose stopy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba być idiotką, blogerką i blondynką w jednym.. zagadka rozwiązana! :)

      P.S. Przecież napisałam, że miałam na sobie rajstopy.

      Delete
    2. A tak poważnie... dbaj o zdrowie:) Ciuchy kupisz, a zdrowia nie...

      Delete
  65. no zdjęcia mają klimat, ale te buty? nieeeee....

    ReplyDelete
  66. Zaniemówilam...dlaczego ja tego bloga dopiero dzis odkrylam? Matko spac nie bede w nocy, bede przegladac wszystkie posty...! B O S K O!!!

    ReplyDelete
  67. Fantastycznie zdjęcia. Piękna zima :)

    ReplyDelete
  68. Pierwsze zdjęcie najpiękniejsze , i buty też piękne :)

    ReplyDelete
  69. zdjęcia są niesamowite ;) pięknie wyglądasz ;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  70. Jaki piękny post ze śnieżkiem :) Cudo xo xo

    ReplyDelete
  71. SUPER !!! <3
    i te kolory :)
    Cudowny post !!!

    ReplyDelete
  72. Buty zdecydowanie nie na tą pogodę, choć przyznaję że piękne.

    ReplyDelete
  73. jak magicznie <3


    http://blueandmango.blogspot.com/

    ReplyDelete