Zebra Shoes

Photos: Jey Wild SONY NEX-6 Postrpoduction: Meri

Coat/ płaszcz: Zara
Blouse/ bluzka: Orsay
Jeans/ spodnie: New Look
Bag/ torebka: LAZA
Necklace/ naszyjnik: New Look
Watch/ zegarek: Parfois
Shoes/ buty: Aldo
Nails/ paznokcie: Rimmel

Witajcie :) Dzisiaj zestaw nieco bardziej klasyczny, ale żeby nie był zbyt grzeczny zamiast prostych spodni wybrałam moje ulubione poszarpane boyfriendy z New Looka :) Chciałabym Wam też pokazać cudną torebką, którą znalazłam na stronie laza.pl, idealną na jesień i idealną do moich ukochanych szpilek z Aldo! 

Mam nadzieję, że ten zestaw się Wam podoba, a przy okazji mam pytanie :) Ostatnio brakuje mi słońca i zaczynam się robić niebieskozielona na twarzy - czy możecie polecić mi jakiś dobry rozświetlacz do twarzy/ pod oczy ? :) Będę mega wdzięczna.

Ściskam i zapraszam na nowego posta już wkrótce!

Meri.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

39 comments:

  1. Bardzo fajny zestaw i ciekawa kolorystyka płaszcza. Rzadko widuję ten kolor w takim natarciu :) super.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  2. Super buty i torebka <3

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz! Zajrzyj na charakteryzacja.com - mam prawie cały kufer z ich kosmetykami, polecam.

    ReplyDelete
  4. wow rewelacyjne set!! masz przepiękne włosy :))

    ReplyDelete
  5. gorgeous!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne miejsce na zdjęcia bardzo jesiennie. Plaszczyk daje radę

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjne te butki i płaszcz !!!

    ReplyDelete
  8. Idealna torb ! <3 Nie ma się co dziwić, że kochasz te buty : )
    Zmiana na blogu bardzo korzystna ! : D
    Zapraszam do mnie: http://re-belious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Buty są świetne i fajnie komponuja się z torebką ! Co do rozświetlacza to z takich w pisaku polecam Ci Touche Eclat z YSL lub z Artdeco Perfect Teint ; jeśli w kamieniu to całkiem fajny jest rozświetlacz z Sephory( ja mam wersję różową ,a jest jeszcze złota ) , bardzo kusi mnie rozświetlacz z The Balm ,ale nie wiem jaki jest :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) Czytałam, że ten z YSL jest spoko :)

      Delete
  10. Jejku jak Ty znowu pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  11. czadowe te buty! ale z racji tego, że na obcasach nie chodzę... to chętnie przygarnełabym płaszcz i jeansy ;P

    ReplyDelete
  12. Świetne są te buciki. Meeeeeeega:)

    ReplyDelete
  13. ahhh te włosy!
    przypominasz mi Alicję z Krainy Czarów ,ale kompletnie nie wiem dlaczego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez blond włosy i czarną opaskę.. :P

      Lubię Alicję <3

      Delete
  14. Chodziłabym !!!

    ReplyDelete
  15. świetne są te buty !

    A.
    galaxyberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Cudny ten płaszczyk :)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia mają taki fantastyczny klimat, że od razu robi się cieplej

    ReplyDelete
  18. ale masz super styl zapraszam na mojego bloga którego prowadzę razem z kuzynką http://kuzynki2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mega super pościak bardzo podoba mi się ten zestawi i fotki

    ReplyDelete
  20. Wow, ale zdjęcia!!!

    A stylizacja mega :) zeberka nie za bardzo dobrze mi się kojarzy, ale patrzę na Ciebie i te połączenie butów z torebką jest genialne! W dodatku ta imitacja skóry węża rozwala system!

    Pozdrawiam, wpadnij do mnie :)

    ReplyDelete
  21. Urocze zdjęcia, bardzo mi się podoba tą stylizacja.

    ReplyDelete
  22. Jestem absolutnie zakochana w tej stylizacji! Przepiękna torebka i płaszczyk <3

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz prześlicznie!

    ReplyDelete
  24. Cudownie ^^

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych zdjęć i tej stylizacji. Życzę powodzenia !!!!

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajne buty , ile kosztowały :)

    ReplyDelete
  27. wygladasz swietnie! Zapraszam na kiszma.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  28. Cudowny ten płaszczyk

    ReplyDelete
  29. super płaszczyk, chodziłabym:D

    ReplyDelete
  30. Super post a przedostatnie zdjęcie mistrz!!!

    ReplyDelete