Green and Red

 
Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri
I'm wearing:
Coat/ płaszcz: Zara
Dress/sukienka: Pull and Bear
Bag/ torebka: New Look
Boots/ kozaki: New Look

Witajcie :) Dzisiaj jest tak zaje   strasznie ponuro i mgliście, że postanowiłam odkopać jesienne zdjęcia, które zrobiliśmy w listopadzie. Patrząc za okno aż ciężko uwierzyć, że zaledwie parę tygodni temu było tak ciepło, słonecznie i kolorowo.. :) Na szczęście znajduję pozytywne strony każdej pory roku i teraz pochłaniają mnie przygotowania do świąt, choć nie ukrywam, że czekam na śnieg jak pięcioletnie dziecko :D

W zestawie ponownie mój ulubiony zielony płaszcz z Zary, sukienka z Pull and Bear (która zdecydowanie ładniej wygląda na żywo) i mega ciepłe kozaki z New Look
Mam nadzieję, że Wam się podoba :) A na następnego posta zapraszam już wkrótce. Stay Tuned!


Meri.

Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The winter holiday must-haves collection!  $9.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!
And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

51 comments:

  1. Pięknie, cudowne foty, gdzie to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Książu, niedaleko Wrocławia :)

      Delete
    2. Książ to piękne miejsce! :)

      Delete
  2. wow, zadziwiasz mnie z każdą nowa sesją!

    ReplyDelete
  3. wygladasz naprawde pozytywnie w czerwonych wlosach, lecz ma sie rozumiec ze to peruka tak? :> Mysle ze w takich kolorach wygladasz cudownieeeeeeeeej!

    ReplyDelete
  4. znów idealna stylizacja!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/patterns-of-different.html

    ReplyDelete
  5. Kolejna świetna stylizacja z tym płaszczem!!! Super pasuje do rudych włosów.

    ReplyDelete
  6. Jak ciągle zmieniasz kolor włosów? To peruki? Wyglądają baaardzo realistycznie :). Ale zadziwia mnie to, że raz są brązowe, raz rude i, raz blond. Proszę odpowiedz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś faktycznie co jakiś czas farbowałam włosy, ale zza każdym razem kończyło się to bardzo.. drastycznie :P
      Po kolejnym rozjaśnianiu z czarnych do blond po prostu musiałam obciąć włosy całkiem na krótko. Potem 3 lata zapuszczania, wiadomo - tragedia :)

      A ja uwielbiam zmiany więc teraz moim sposobem na to są właśnie peruki :) Do tej pory korzystałam tylko z brązowej, a teraz mam też rudą, którą uwielbiam :))
      Moje blond włosy nudzą mnie szczególnie jesienią i zimą, więc w tym okresie częściej z nich korzystam.

      Już niedługo zobaczycie mnie w jeszcze innej odmianie.. będzie ciekawie ;-)


      Delete
  7. genialnie wszystko dobrane kolorystycznie <3
    a kozaki fajowe, szkoda ,że nie mam NL w Poznaniu :/

    ReplyDelete
  8. Wow, mimo, ze uwielbiam blond, to chcialabym miec taka ruda peruke:P
    Jak zawsze PIEKNIE!!!!!

    ReplyDelete
  9. Jaki piękny zestaw! Szczególnie sukienka świetna

    ReplyDelete
  10. Genialne połączenie rudych włosów z tym zielonym płaszczem :) <3

    ReplyDelete
  11. Meri gdzie kupiłas perukę? Wszędzie we Wrocławiu szukałam jakiejś fajnej perukarni, żeby kupić perukę na sobotnią imprezę ale wszędzie sa jakieś liche :(( Podpowiesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi zajęło strasznie dużo czasu zielenienie tej rudej, przekopałam mnóstwo sklepów internetowych i ostatecznie kupiłam na allegro :)
      http://allegro.pl/sklep/20104660_peruki-24h

      Polecam, bo w porównaniu z innymi wyglądają super naturalnie!

      Delete
    2. Dzieki wielkie :) Pozdrawiam ciepło :)

      Delete
  12. rewelacyjnie wyglądasz.. ;) super butki
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam Twój styl. W tym kolorze także świetnie wyglądasz zresztą jak w każdym ;)

    ReplyDelete
  14. nawet w rudym jej pieknie,wow!

    ReplyDelete
  15. Cóż za piękna złota jesień :) WoW i Ty oczywiście też

    ReplyDelete
  16. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, te spadające liście wyglądają pięknie. Pasują Ci rude :)

    ReplyDelete
  17. Śliczna Ania z Zielonego Wzgórza w nowoczesnej wersji ;*


    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. O płaszczyku już pisałam nie raz, a tutaj dodatkowo urzekają mnie Twoje włosy i te super buty ! <333

    ReplyDelete
  19. Bardzo podoba nam się jak kolor Twoich włosów pięknie współgra jednocześnie z otoczeniem i Twoim strojem :) :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  20. Wszystko idealnie do siebie pasuje.

    ReplyDelete
  21. Kochana już myślałam, że zafarbowałaś włosy na rudo hehe a szkoda, bo świetnie wyglądałabyś w tym kolorze, mega Ci pasuje! :) Zwłaszcza, że wyżej napisałaś, że na jesień, zime nudzi Ci się blond, więc może jakaś mała szalona zmiana? :D Zielony płaszczyk rewelacyjnie wkomponował się w tło kolorowej jesieni :) Aż tęsknię za tymi cieplejszymi dniami :( Czekam na nowości, tymczasem zapraszam do mnie :) Pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  22. Awesome outfit
    Just loved
    Cool
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/17.html

    ReplyDelete
  23. I Love your style

    ReplyDelete
  24. great photoshoot!! so always pick the best places!!

    ReplyDelete
  25. Świetnie dobrana peruka do koloru płaszcza :) Bardzo mi się podoba!
    Take care, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Piękne miejsce i super stylizacja

    ReplyDelete
  27. Ten kolor włosów wydaje się być dla Ciebie idealny

    ReplyDelete
  28. Meri jesteś cudowna !!!! i te zajebiste foty- mistrz <3 fajny pomysł z tymi perukami, można wiedzieć ile taka peruka kosztuje ?? :)

    ReplyDelete
  29. Jaki klimat zdjęć wow. :) Piękny płaszcz, ma niesamowity kolor.

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładne zdjęcia, super Ci w tym kolorku włosów. :)

    ReplyDelete
  31. loveee your photos!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Rewelka te butki ! :) Super fotki

    ReplyDelete
  33. Wszystko genialnie ze sobą połączyłaś! :))
    a w tym kolorze cudnie!
    całusy Kochana! :*


    + zapraszam do mnie na wycieczkę do Las Vegas! :)

    ReplyDelete
  34. Zgranie kolorystyczne na tych zdjęciach jest po prostu zdumiewające WOW

    ReplyDelete
  35. Jak zwykle wspaniały pomysł na sesje i przepiękne zdjęcia! Jedynie najmniej mi sie kapelusz podoba, ale za to kolor włosów wystrzałowy, wyglądasz pięknie :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam to, że u Ciebie zawsze jest taka różnorodność !!! :)

    ReplyDelete
  37. świetny płaszcz <3



    http://blueandmango.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Zestawienie płaszcza z tym kolorem włosów wygląda obłędnie

    ReplyDelete