School Girl

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

I'm wearing:
Dress/ sukienka: Front Row Shop
Jacket/ kurtka: New Look
Sneakers/buty: Zara
Backpack/ plecak: New Look

make up:
Eye shadow/ cienie: GOSH Smokey Eyes
Nails/ paznokcie: Maybelline ColorShow

Przez całe dzieciństwo czekamy na ten ważny i magiczny dzień, w którym skończymy 18 lat i poczujemy się w pełni dorośli. Gdy już jesteśmy dorośli, po wielu latach z nostalgią wspominamy beztroski czas dzieciństwa, który bezpowrotnie minął :) 

Dzisiaj grzeczny zestaw, niczym wyjęty ze szkolnego korytarza: granatowa sukienka ze strony FrontRowShop z kołnierzykiem w kratkę + moje ukochane trampki z Zary i skórzany plecak z New Look :) A żeby nie było aż tak bardzo grzecznie, wybrałam pomadkę w kolorze karminowej czerwieni i lakier w tym samym odcieniu. Mam nadzieję, że Wam się podoba i zapraszam już w środę na nowego posta z relacją z otwarcia Sinsey'a we Wrocławiu :)

Meri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

61 comments:

  1. Mam pytanie:) masz przedluzane wlosy? jak tak to gdzie kupujesz komplety? bo wygladaja bardzo naturalnie i 'zdrowo', kupilam w doczepiane.pl to po jednym prostowaniu sie rozdwoily i konce wygladaja okropnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam przedłużanych włosów, wręcz ostatnio musiałam podciąć 10 cm bo już były zbyt długie :) Ale 3 lata temu miałam przedłużane włosy na ringi (zdecydowanie nie polecam). Co prawda nie były one zrobione super profesjonalnie, trzymały mi się miesiąc, straciłam mnóstwo włosów i nigdy nie zdecydowałabym się na to drugi raz. Moja znajoma miała przedłużane metodą na zgrzewy - ale w profesjonalnym salonie i była bardzo zadowolona a efekt był bardzo dobry.
      Najlepszym rozwiązaniem moim zdaniem są włosy typu clip in, które można kupić m. in. na allegro, można je założyć i zdjąć w dowolnej chwili, dzięki czemu nie ma problemów z myciem i dbaniem o swoje naturalne włosy :)

      Delete
    2. Dziekuje za odpowiedz! Naprawde podziwiam twoje wlosy, teraz jak wiem ze sa naturalne jeszcze bardziej. Moze zrobilabym kiedys posta jak bedziesz miala czas o twojej pielegnacji? Pozdrawiam! :)

      Delete
  2. Jak ja chciałabym mieć takie nogi <3

    ReplyDelete
  3. Sukienka jest świetna:)
    Pozdrawiamy
    dziewczyny z HFS:)

    ReplyDelete
  4. Super, bardzo fajny szkolny klimat :)

    ReplyDelete
  5. Zestaw, jak i zdjęcia bajka. Zjawiskowo!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  6. Piękna grafika przy tym zdjęciu obok autobusu !!!

    ReplyDelete
  7. świetna sukienka Meri! :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo podobają mi się Twoje trampki !!!

    ReplyDelete
  9. Po raz kolejny świetne zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  10. Lubię takie kontrasty - niby zestaw grzeczny, a czerwień na ustach dodaje "tego czegoś"- pazura znaczy się :D :]
    Super, jak zawsze :*

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie szkolne, dziewczęce stylizacje :) Przepięknie wyglądasz kochana :*

    ReplyDelete
  12. Kocham Twoje zdjęcia <333

    ReplyDelete
  13. Kobaltowa rozkloszowana sukienka jest przeurocza :) Bardzo dziewczęcy i subtelny zestaw, jednak akcenty czerwieni na ustach i paznokciach dodają zadziorrra i przełamuję tą "grzeczność" :) Kurczę tak żąłuję, że nie mogłam pojawić się na otwarciu Sinsey we Wrocku :/ śledziłam relację, widać, że wszyscy świetnie się bawiliście i zakupowaliście :( Chyba sobie tego nie wybaczę :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Świetna podróż w czasie :)

    ReplyDelete
  15. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej faktycznie jak grzeczna uczennica, nawet mimo ostrzejszych butów - wiem, musiałaś przemycić coś "swojego" :D

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja i genialne zdjęcia! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są przepiękne! Jestem zachwycona ich jakością i pomysłem. A outfit jak zwykle świetny :) ahh, ten kołnierzyk w kratkę :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny masz aparat w ręku :) Lubisz takie oldschool'owe zabawki ? Śliczna stylówa

    ReplyDelete
  19. Piękna sukienka i świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Kapuczina

    ReplyDelete
  20. Urocza sukieneczka, ładnie Ci w niej :)

    ReplyDelete
  21. Ślicznie !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękny kolor paznokci i szminki. Co to za szminka?

    ReplyDelete
  23. cudownie :) zapraszam do siebie http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    czytam blogi każdego komentująceggo :)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam te Twoje trampki z Zary fajnie że pokazujesz je na rożne sposoby !!!.

    ReplyDelete
  25. Świetnie wygląda na Tobie ta sukienka, ten kolor pasuje Ci idealnie i ma taki fantastyczny kołnierzyk !!! <3

    ReplyDelete
  26. Odkryłam Cię dzisiaj na lookbook - powiem jedno WOoooooW !
    JESTEŚ INSPIRACJĄ ;)

    ReplyDelete
  27. Jesteś moją ulubioną blogerką, wspaniale łączysz proste łagodne zestawy z akcentami ostrymi, będącymi Twoją wizytówką :)

    ReplyDelete
  28. Oj Kochana Ty mi tak zawsze słodzisz, ale Twoje foty to są dopiero mega :*
    Miałam skomentować poprzedniego posta, ale gdzieś mi to umknęło. Zestaw kolorystycznie monochromatyczny, ale nie nudny. Brawa !!! :*

    ReplyDelete
  29. jestem zachwycona Twoim blogiem! Jestes piękną kobietą a twoje stylizacje są przeboskie :O zdecydowanie najlepszy blog jaki kiedykolwiek udało mi się znaleźć. I znalazłam "wzór"..sama jestem wysoka, mam 175cm i zawsze wstydziłam się ubierać tak wysokie buty...a teraz po zobaczeniu twoich stylizacji nie ma mowy o wstydzeniu sie, wrecz bede z tego dumna :D dziekuje :**
    ps. Prosze o wiecej postow z Twoim narzeczonym!!!!!!!!!! :)))
    ps2. jesli moge spytac..ile masz lat? :)


    Pozdrawiam gorąco i życzę wszystkiego co najlepsze :**

    ReplyDelete
  30. Urocza sukienka i świetne buty. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są perfekcyjne, świetnie że na Twoim blogu cały czas jest tak wysoki poziom.

    ReplyDelete
  32. Wyglądasz fantastycznie!! Twój blog jest pełen życia, energetyczny i bardzo oryginalny:) W tej stylizacji zachwyciłaś mnie panterkowymi trampkami. Nie spodziewałam się takich butów przy kobaltowej sukience! Świetny efekt przez element zaskoczenia:)

    ReplyDelete
  33. Dziewczęco a zarazem z charakterem, to lubię :) <3

    ReplyDelete
  34. Amazing outfit! You look great!

    www.timolove.com

    ReplyDelete
  35. Fajny zestawik Kochana zrobiłaś :)

    Buźka!!! www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam jak robisz te swoje ostre akcenty :) cała Meri

    ReplyDelete
  37. REWELACYJNY POST
    z resztą jak wszystkie !!!! <3
    Super zdjęcia !!! *.*

    ReplyDelete
  38. Cudowne te trampki. Dawno temu je kupiłaś? Da się jeszcze takie kupić?

    ReplyDelete
  39. Ta sukienka jest boska! Wyglądasz jak na uczennicę przystało hihi :))

    ReplyDelete
  40. kroj sukienki -mistrz!!

    www.god-save-queens.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Co za NOGI! *.* Jesteś taka śliczna. ;)

    ReplyDelete
  42. Zachwycasz jak zawsze. :)

    ReplyDelete
  43. kocham twoje stylizacje <3



    http://blueandmango.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetna robota powrót do dawnych lat ;)

    ReplyDelete