Somewhere only we know.

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri


Dress/ suknia: Dressfame

Witajcie :) W końcu nadeszły Święta! Z tej okazji, a w zasadzie całkiem też przypadkowo zrobiłam sesję w nieco odmiennym dla mnie klimacie (bo aniołkiem to ja na co dzień nie jestem) :D Piszę przypadkowo, ponieważ nie zamawiałam sukienki w białym kolorze. Ale gdy rozpakowałam pudełko i ją zobaczyłam, od razu w mojej głowie pojawił się obraz, który możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach i totalnie się w niej zakochałam :) Oczywiście nie było tak lekko, bo o ile Jey zrobił mi własnoręcznie huśtawkę, to przez dobrą godzinę szukaliśmy odpowiedniego drzewa w polu :D Finalnie jednak wszystko udało się zrealizować tak jak chciałam - nawet pogoda była ponad moje oczekiwania.
Mam nadzieję, że post Wam się podoba, a jeśli szukacie sukienek na różne okazje, takie jak studniówka czy wesele, zajrzyjcie na stronę dressfame, bo jest tam wiele perełek.

Chciałabym Wam życzyć cudownych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej rodzinnej atmosferze :) Trzymajcie się ciepło i nie zapomnijcie odwiedzić mnie zaraz po Świętach!

Meri Christmas ;)

Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

55 comments:

  1. cudowne zdjęcia

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    odwdzięczam się za komantarze

    ReplyDelete
  2. śliczny aniołek!!
    fajny klimat zdjęć!

    zdrowych i wesołych!
    pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    www.bepretty.pl

    ReplyDelete
  3. Cudowna sesja ! Wyglądasz niesamowicie...jak anioł ! Suknia piękna, a Ty promieniejesz !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są boiske!!!!!

    ReplyDelete
  5. Super wyglądasz w tej sukience i do tego te magiczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  6. achhh ale z Ciebie angel!:) CUDNA!!!! ;*

    ReplyDelete
  7. istna magia na zdjęciach Meri :)

    ReplyDelete
  8. Po prostu Magia zdjęć brak mi słów. <3

    ReplyDelete
  9. o mój boże, najlepsza *-* <333333333333

    ReplyDelete
  10. Najpiękniejsza sesja ever! Wyglądasz jak prawdziwy Anioł!! Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  11. jejku matko wow omg i nie wiem co jeszcze mnapisac!!! co za anioł!

    ReplyDelete
  12. zdjęcia mistrzostwo! :)
    piękny aniołek z Ciebie :)

    ReplyDelete
  13. Mega świetna sesja. Światowa!!!!

    ReplyDelete
  14. UWIELBIAM TWOJE SESJE ! Są zawsze tak dopracowane, że wracam po kilka razy aby rzucić kolejny raz okiem i się pozachwycać ;)

    ReplyDelete
  15. Jey zrobił Ci huśtawkę i specjalnie dla Ciebie zamówił pewnie również tą piękną, słoneczną pogodę :) Cudowny obrazek, wyglądasz obłędnie! :) Aż nie mogę się napatrzeć :) Kochana również życzę zdrowych i wesołych świąt spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze :) Po świętach oczywiście wpadam na nowy post :) Ściskam :)

    ReplyDelete
  16. Przepiękna sesja :). Aniołek w trampkach, świetne połączenie - i jeszcze ta huśtawka, super! Wesołych świąt!

    ReplyDelete
  17. Przez moment, na początku, sądziłam, że wyszłaś za mąż! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też miałam takie odczucia podczas zdjęć... ;P

      Delete
  18. Wyglądasz obłędnie w tej sukni. Natomiast zdjęcia to czysta poezja.

    ReplyDelete
  19. Przepiękne zdjęcia ! <3
    Tobie również życzę wesołych świąt i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym 2014 roku :)

    ReplyDelete
  20. WOW WOW WOW Meryl rewelacja!!!! przepiękna sesja!
    Meri Christmas :) :**

    ReplyDelete
  21. wow, ale cudo ! jesteś rewelacyjna !!! <3

    ReplyDelete
  22. zdjęcia są przecudowne, zwłaszcza te na huśtawce <3



    blueandmango.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bajeczna sesja :) Przepięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  24. Sesja jest mega superaśna!!!!

    ReplyDelete
  25. WOW, brawa dla was obojga ;)
    Cudownie wygladasz!

    ReplyDelete
  26. Te zdjęcia zapierają dech w piersiach.

    ReplyDelete
  27. Sesja niesamowita! Wyglądasz olśniewająco :)
    Wesołych świąt! :)
    Gosia Baszak-Blog o modzie

    ReplyDelete
  28. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Piękna sesja

    ReplyDelete
  29. O wow!! Jestes niesamowita!!

    Wesołych Świąt dla Ciebie ;**

    ReplyDelete
  30. Jaka super hustawka i sesja

    ReplyDelete
  31. Zdecydowanie najpiękniejsza sesja jaką widziałam na Twoim blogu !!!!

    ReplyDelete
  32. Piękna sukienka! <3
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetnie wygląda połączenie tej sukienki z trampkami a sceneria jest po prostu bajeczna ♡

    ReplyDelete
  34. Beautiful pictures my dear! You look like a real angel <3

    ReplyDelete
  35. Fantastyczny pomysł na sesje wyszło bajecznie.

    ReplyDelete
  36. WoW WoW WoW !
    No najpiękniejsza na świecie ! <3
    Wesołych Świąt :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Pięknie wyglądasz ze skrzydełkami aniołku. Świetna sesja.

    ReplyDelete
  38. jestem pod wrażeniem! jak zawsze oglądam Twoje zdjęcia

    ReplyDelete
  39. Świetnie, że wkładasz zawsze tyle pracy w te sesje zdjęciowe. Ta jest genialna

    ReplyDelete
  40. Najpiękniejsza sesja eve !!!

    ReplyDelete
  41. Cudownie !!! Piękny z Ciebie Anioł :)

    ReplyDelete