Sunny Afternoon

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Dress/ sukienka: Ax Paris
Coat/ płaszcz: Mohito
Bag/ kopertówka: New Look
Sunglasses/ okulary: Giant Vintage
Heels/ buty: Wilady.pl

Święta, święta i po świętach.. a przed nami zabawa Sylwestrowa! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać propozycję na tę wyjątkową noc - koronkową sukienkę ze strony axparis.com, gdzie znajdziecie wiele na prawdę cudnych sukienek. Mnie zauroczyła ta, którą widzicie na zdjęciach powyżej.. jest kobieca, zmysłowa i elegancka, więc spełnia wszystkie moje oczekiwania :) 

Zima w tym roku wyjątkowo mnie rozpieszcza w kwestii pogody :P Choć zdjęcia z odrobiną śniegu byłyby również mile widziane :) Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja się Wam podoba, i że odwiedzicie mnie za kilka dni, aby zobaczyć ostatniego posta w tym roku.. :)

Meri.

35 comments:

  1. wow ale seksownie <3 piękna sukienka !!! <3

    ReplyDelete
  2. Cudownie wyglądasz!!!Zjawiskowo !:)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  3. Piękna sceneria do zdjęć

    ReplyDelete
  4. No rzeczywiście zima w tym roku odpuściła, u mnie mega słońce i 11 stopni na plusie :) hehe Koronkowa sukienka jest przepiękna, idealnie podkreśla figurę, prezentuje się elegancko, kobieco i kusząco :) I te szpile..... jest moc!!! :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. Niby kobieco i delikatnie, ale zarazem i jak zawsze w stylu Meri czyli ostry akcent jak te szpile :)

    ReplyDelete
  6. Kurcze ta sukienka jest boska! Cudowna korona <3

    ReplyDelete
  7. Piękny ten płaszczyk, a pogoda faktycznie do zimy ni podobna. Też czekam na odrobinę śniegu

    ReplyDelete
  8. przepiękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  9. Świetne okulary :) całość też spoko

    ReplyDelete
  10. Mrrrauuuuu :D Ty to potrafisz <3

    ReplyDelete
  11. Cudna stylizacja Kochana :*

    ReplyDelete
  12. gorgeous outfit!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Co za figura! Widzę zdjęcia na reducie i przy liceum na jedności :)

    Klik in Gosia Stylist Blog!

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam takie sukienki, a ty się w niej super prezentujesz

    ReplyDelete
  15. świetne buty *.*

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdy komentarz

    ReplyDelete
  16. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  17. Fantastycznie, bardzo podoba mi się klimat zdjęć :)

    ReplyDelete
  18. Co się dzieje z Mulan?

    ReplyDelete
  19. Zakochałam się w butach <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Elegancko i z klasa, cudnie!
    Pozdrawiam,
    Ola

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny ten płaszcz !!!

    ReplyDelete