BABY DOLL YOU NEED SOME ROCK & ROLL

Photos: Jey Wild + posproducion: Meri/ SONY NEX-6

Jacket/ kurtka: New Look
Shirt/ bluzka: Mohito
Skirt/ spódniczka: Romwe
Backpack/ plecak: New Look
Snapback/ czapka: River Island
Bracelet/ bransoletka: Sleeh
Shoes/ buty: Sleeh

Dzisiaj odrobina rock & roll'a i kolejna mała metamorfoza ;) Bardzo ciekawi mnie, co o niej sądzicie, dlatego że jestem coraz bardziej skłonna ściąć włosy, więc liczę na Wasze sugestie i opinie! A w zestawie bluzka z nowej kolekcji z Mohito, w której oczywiście zakochałam się po uszy, skórzany plecak z New Look i moje ulubione botki ze strony Sleeh.com

Nowe kolekcje powoli pojawią się w sklepach, nie pozostaje więc nic innego, jak czekać na nadejście wiosny :) Ściskam!




Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here:http://www.romwe.com/?susie
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

36 comments:

  1. Cudne zdjęcia. Stylizacja super

    ReplyDelete
  2. cudowne buty *-*

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. W krótkich włosach o wiele lepiej :) Korzystna zmiana!

    ReplyDelete
  4. Po raz kolejny zachwycasz!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  5. Piękny zestaw bardzo mi się podoba. Jestem zachwycona

    ReplyDelete
  6. wyglądasz idealnie!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz w krótszych włoskach ;) Ale ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ładnie ci w tych włoskachh :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Please, powiedz gdzie kupujesz peruki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdą w zasadzie znalazłam w innym miejscu.. często szukam i kupuję na allegro i na ebay'u :)

      Delete
  10. Pięknie! Rewelacyjna fryzurka

    ReplyDelete
  11. Cudnie wyglądasz ! Wspaniała koszulka i świetne buty ! Bardzo ładnie Ci w takich włosach - zresztą w każdej fryzurce, którą pokazywałaś na blogu wyglądasz ślicznie ! Ja jednak uwielbiam Twoje długie włosy i trochę szkoda byłoby gdybyś aż tak krótko je ścięła...są idelane ! Sama chciałabym takie mieć !

    Pozdrawiam :-) zapraszam w wolenj chwili :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ja już czekam na tą wiosnę i lato :)
    super :)

    ReplyDelete
  13. Cudownie wyglądasz jestem zachwycona. Zdjęcia po prostu mega świetne :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam Twoje metamorfozy <3 :]
    Zarąbista stylówka, zawsze na tak :*

    ReplyDelete
  15. Pierwsze foto jest boskie :)

    ReplyDelete
  16. Kochana, jesteś najlepszym przykładem powiedzenia "kobieta zmienną jest" :) Uwielbiam Cię oglądać i widziałam już w zestawach z zupełnie różnych od siebie bajek, ale wciąż uważam, że w rudym było Ci najlepiej :) A włosów nie ścinaj, bo są piękne, takiej długości, to wciąż każdej zazdroszczę :P Świetny zestaw, czapeczka i buty są czadowe! :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twoje stylizacje, do tego te cudne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  18. jak ja uwielbiam Twoje stylizacje!
    a do tego dzis wygladasz jak te chinskie czy Japonskie dziewczynki, mega!

    ReplyDelete
  19. Można Cię było zobaczyć w wielu kolorach i długościach włosów. Podsumowując-w długich i rudych wyglądasz najpiękniej :)
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  20. Hi dear!! Good morning :)
    Your blog is so cool, i really love your style!!
    Come to see mine, and my new post "Stand here"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  21. bardzo ladna stylizacja ,nooogi do nieba zazdosc :)

    ReplyDelete
  22. stroj w stylu dokladnie takim jak lubie :D
    wlosy tez :)))

    ReplyDelete
  23. Wow po prostu świetnie dopracowana całość

    ReplyDelete
  24. You look so fantastic, love your skirt ♥

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam tą czapkę, a do tego teraz zakochałam się w tej spódnicy :)

    ReplyDelete
  26. Świetna sesja, bardzo podoba mi się Twoja aktualna fryzura.

    ReplyDelete
  27. Swietna stylizacja, total oldschool, love it :)

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetnie, piękny zestaw! ;)

    ReplyDelete