Love Can Damage Your Health.

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Sweatershirt/ bluza LOVE CAN DAMAGE YOUR HEALTH: slyszejakpachniesz.pl
Black sweatershirt/ czarna bluza: Motel Rocks
Pants/ spodnie: New Look
Backpack/ plecak: New Look
Shoes/ buty: SLEEH

Coraz częściej odkrywam bardzo ciekawe młode polskie marki, co mnie niezmiernie cieszy! Ostatnio wpadłam na stronę slyszejakpachniesz.pl, gdzie znalazłam super bluzę z zamkami z przodu, w której oczywiście totalnie się zakochałam :) Mam mnóstwo wizji na jej temat, więc pewnie ją jeszcze zobaczycie w zupełnie innym wydaniu. Od jakiegoś czasu zdecydowanie przemawia do mnie minimalizm, dla którego porzuciłam kilogramy mojej ukochanej biżuterii. Paradoksalnie zamówiłam kilka nowych naszyjników i okulary przeciwsłoneczne, bo przecież za chwilę wiosna. Uwielbiam początek roku. Uwielbiam zmiany.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 comments:

  1. Ostatnie foto <3<3<3<3

    ReplyDelete
  2. Słyszę jak pachniesz - świetna marka! ; )

    ReplyDelete
  3. hej :) jaki zamówiłaś rozmiar tej bluzy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja jest w rozmiarze S. Pasuje idealnie :-)

      Delete
  4. Meri gdzie zamawiasz te mega peruki? <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamawiam z różnych sklepów internetowych i z allegro, ale ostatnio najfajniejsze znajduję na ebay'u :)
      Właśnie szukam nowego blond boba, bo ten jest już mega zniszczony ;)

      Delete
  5. wow,beautiful!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. jestes chyba jedna z trzech najbardziej stylowych blogerek jakie oglądam ):

    ReplyDelete
  7. Bluza z Hamsą jest rewelacyjna! Lubię Twoje peruki ;)

    ReplyDelete
  8. Oh my how cool! Love so much your coat and backpack! ♥

    ReplyDelete
  9. yay!
    bosko!
    świetna jest ta bluza z zamkami!
    wyglądasz genialnie!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  10. A ja Cię uwielbiam w długich włosach <3 świetnie wyglądasz no i zdjęcia zachwycają <3

    ReplyDelete
  11. wow
    cudne fotki
    super wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  12. Jak bym widziała Adrianę Kubieniec. Wzorujesz się na niej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i Adriana znamy się już dosyć długo i mimo pewnych podobieństw uważam, że mamy zupełnie inny styl.
      To, co najbardziej nas łączy to częste metamorfozy związane ze zmianą włosów :) Więc odpowiedź brzmi nie, nie wzoruję się na Adrianie, za to bardzo ją lubię i cenię :)

      Delete
  13. Ohh co za cudna nowa fryzura ;)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam oglądać Twoje stylizacje i zdjęcia! Zawsze są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  15. Coraz częściej widzi się dobre, polskie marki, racja:)
    Bardzo fajny look stworzyłaś, pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  16. wow uwielbiamy Twoje metamorfozy z perukami <3 świetnie Kochana !!!

    ReplyDelete
  17. Świetnie ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cudny klimat i ciekawa fryzura :) Ciężko się w sumie zdecydować, która fryzura i kolor podoba mi się najbardziej

    ReplyDelete
  19. Najbardziej podoba mi sie tekst na bluzie :D z mojego ulubionego kawalka Telepopmusik <3
    Pozdrawiam,
    Ola

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piękne jest ostatnie zdjęcie, ma tak fantastyczny klimat!!!

    ReplyDelete