Red Lipstick

Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Jacket/ kurtka: Choies
Tshirt/ koszukla: Preorder
Shorts/ spodenki: Zara
Bag/ torebka: Bershka
Boots/ buty: New Look
Sunglasses/ okulary: Giant Vintage

Cześć Kochani :) Dzisiaj codzienny zestaw w stylu militarnym, niekoniecznie typowo zimowy, ale za to adekwatny do obecnej pogody, która jest całkowicie wiosenna! Jak wiecie uwielbiam koszulki znalezione na dziale męskim i dzisiaj właśnie taką mam na sobie, a wpadłam na nią na stronie preorder.pl. Mam też nowe okulary ze strony giantvintage.com, na której znajduję mnóstwo fajnych modeli (tak, te chyba były największe :D). Reszta to moje ulubione rzeczy z garderoby: wysokie kozaki z New Look i kopertówka z Bershki, krórą pokazywałam już chyba milion razy :) Może uda mi się w końcu zaleźć jej godną zastępczynię, mam nadzieję. Ściskam Was i zapraszam na nowego posta już wkrótce!

Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!

2014 First Big Sale! Up to 70% off!
Extended with another 1000 styles!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 comments:

  1. Camo w Twoim przypadku świetnie się prezentuje. Szczerze Ci powiem, że zdjęcia kolejny raz zaskakują mnie jakością. Świetny zestaw.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Moro :)

    ReplyDelete
  3. Fantstyczny look ! Pięknie Ci z ta czerwienia na ustach :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądasz w takim zestawie:))

    ReplyDelete
  5. Piękny zestaw! Wyglądasz zjawiskowo, bardzo lubię tutaj zaglądać!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:))

    ReplyDelete
  6. Kurtka i buty świetne. Rewelacyjny kolor szminki

    ReplyDelete
  7. torebka jest mega!


    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. przepiękne zdjęcia, klasa! ;)

    ReplyDelete
  9. extra zestaw <3 pięknie Ci w czerwonych ustach <3

    ReplyDelete
  10. wszystko w tej stylizacji jest czadowe <3

    ReplyDelete
  11. super kurtkaaaaaaaaaaaaaa <3

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Cię! Zawsze Twoje sety są udane, super!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  13. Kolejny świetny zestaw, bardzo podoba mi się kurtka moro

    ReplyDelete
  14. Jaka Ty piękna! <3
    Stylizacje bezbłędna. Fryzurka też bardzo przypadła mi do gustu! (;

    ReplyDelete
  15. Super ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ciekawa ta bluza :) Okularki też mi pasują :)

    ReplyDelete
  17. kurtki moro ostatnio bardzo na topie. Sama mam dwie :) świetnie z tą kopertówką! dodała szyku!

    ReplyDelete
  18. Idealna stylizacja na taką porę roku.
    Każdy detal idealnie dopasowany i zapięty na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba, swietnie się prezentujesz ❤️
    Buziaki Sylvia Bambi :*

    ReplyDelete
  19. Stylizacja jest genialna, uwielbiam kurtki moro :)

    ReplyDelete
  20. pięknie!
    Twoje stylizacje są zawsze godne uwagi!
    lubię tu być!
    pozdrawiam,
    Marta

    ReplyDelete
  21. wow, cudne zdjęcia i stylizacja!:)

    ReplyDelete
  22. You look so cool dear! And in addition, you´re soo pretty <3

    ReplyDelete
  23. Fantastic look for you! http://way2dress.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetny set, a do tego twoje nogi są chyba najlepsze w sieci ! :)
    pozdrawiam
    hypnotizingfashon.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super moro :) Lubię taki styl

    ReplyDelete
  26. Sexy outfit, baby! Your bare nylon legs make my cock so hard! I just wanna put my cock between your legs and shoot my sperma in your pussy!

    ReplyDelete
  27. Świetne połączenie dwóch z pozoru zupełnie różnych i nie pasujących do siebie elementów. Całość zachwyca! :)

    ReplyDelete
  28. nie łaź po ścieżce rowerowej!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete