Hello February!

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

I'M WEARING:
Coat/ płaszcz: She Inside
Jeans shirt/ koszula: Reserved
Tee/ koszulka: Yeah Bunny
Jeans/ spodnie: Stradivarius
Bag/ torebka: Mohito
Hat/ kapelusz: Reserved
Shoes/ buty: Sleeh.com
MAKE UP:
Eye shadow/ cienie: GOSH Smokey Eyes
Soczewki turkusowe: Optykrozmus.pl
Lips/ usta: Inglot

Witajcie. Do wiosny pozostało 47 dni. Brzmi wspaniale, zwłaszcza że wczoraj podczas zdjęć poczułam przedsmak słonecznych dni :) Wiem, że u niektórych z Was prawdziwa zima trwa w najlepsze, ze śniegiem i mrozem, podczas gdy Wrocław jest najcieplejszym miastem na mapie - co dodaje mi otuchy za każdym razem gdy oglądam pogodę ;) Tak czy inaczej wczoraj było ponad 10 stopni, więc upał, prażenie się w słońcu i prawie zamawiałam drinki z parasolką :D

A w zestawie jedna z moich ulubionych koszulek ze sklepu yeah-bunny, którą połączyłam z jeansową koszulą, płaszcz sheinside oraz nowe butki ze strony Sleeh.com, które fajnie ożywiają cały look :) Mam nadzieję, że Wam się podoba i jak zwykle zapraszam na kolejny wpis, w którym zobaczycie moją wspólną sesję z Jey'em! 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

57 comments:

  1. Świetne zdjęcia !!! Brawo i do tego fajny strój :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam ostatnie zdjecie! Piekna jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  3. Genialny zestaw !!!
    A zdjęcia jak zawsze świetne !!!
    SUPER !!!
    Pozdrawiam thealexlook.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudny ten płaszcz :) Chętnie bym taki kupiła !!

    ReplyDelete
  5. Klimat zdjęć jest urzekający :) Bardzo podoba mi się jak masz kapelusz <3

    ReplyDelete
  6. Genialna stylizacja! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hmm jakoś nigdy nie przekonywały mnie takie buty, ale muszę przyznać że w tej stylizacji na Tobie wyglądają bardzo fajnie.

    ReplyDelete
  8. To twój naturalny kolor włosów ?

    ReplyDelete
  9. Co tam zestaw, ja się zachwycam Twoimi oczami! <3

    ReplyDelete
  10. Masz piękne oczy kochana !!!! Stylizacja świetna i do tego magiczne foty !! :)

    ReplyDelete
  11. fajna stylizacja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. nie wiem dlaczego, ale ten zestaw jest taki piękny i magiczny ;o zakochalam sie ahh ;*

    ReplyDelete
  13. splendide !
    ledressingdalizee@hotmail.fr

    ReplyDelete
  14. Oglądając zdjęcia pomyślałam,że wiosna już zawitała do nas a ja ją przeoczyłam......;))
    ślicznie!!

    ReplyDelete
  15. Ehh też chcę mieszkać we Wrocławiu :) Zazdro. Piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  16. Ale u ciebie piękna pogoda ;) Rewelacyjnie wyglądasz;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wspaniale wyglądasz cudna stylizacja i zdjęcia.

    ReplyDelete
  18. Twoje oczy są tak piękne. Super kapelusz i płaszcz

    ReplyDelete
  19. piękna stylizacja c;

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Idealnie wszystko dobrane plus super foty, brawo

    ReplyDelete
  21. oj chciałabym żeby u mnie była taka pogoda a nie ten okropny śnieg :)
    płaszczyk jest swietny :)

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny set. Czekam na wspólne zdjęcia z Jey em

    ReplyDelete
  23. Podoba mi się :) Koszulka mnie zaciekawiła bardzo.

    ReplyDelete
  24. Lubie taki styl a ten płaszczyk jest świetny buty nawet spoko, ale nie do końca mogę się ciągle do nich przekonać

    ReplyDelete
  25. Świetna stylówka! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  26. o właśnie w takich włosach Ci najpiękniej :)

    ReplyDelete
  27. Magia, uwielbiam takie zdjęcia. Świetne butki

    ReplyDelete
  28. Widząc Twój zestaw, od razu poczułam delikatny powiew wiosny :) Mieszkam niedaleko Wrocka, więc też już czuję nadchodzącą wiosnę, co raz cieplej i słonecznie się robi :) Koszulkę masz świetną i czadowy kapelutek :) I tych pięknych włosów nie pozwalamy Ci ściąć, ile ja bym za takie dała :( ahhhh.... i w takim razie czekamy na tą nowość, sesyjkę z Jey'em, na pewno będzie się działo :) Gorąco Cię pozdrawiam Meri :)

    ReplyDelete
  29. Hej własnie odkrywał Twój blog u Radzkiej, świetny klimat zdjęć. Wysoki poziom tutaj trzymasz :) miło się to ogląda.

    ReplyDelete
  30. Niby taki zwykły prosty zestaw z rzeczy, która każda ma w szafie, a jednak takie coś urodziwego jest w tej stylizacji .. Przepięknie ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Love your style! so happy I found you on Chictopia. See you around :)

    ReplyDelete
  32. Uroczy klimat zdjęć, bardzo przyjemnie się to ogląda

    ReplyDelete
  33. Piękne masz zdjęcia, pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  34. you are sooo beautiful!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetny kapelusz i butki. Zdjęcia cudne :)

    ReplyDelete
  36. Jaki masz rozmiar tego płaszcza? :)

    ReplyDelete
  37. Pieknie :)
    Butki & bluza <3
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Really beautiful and simple, fab shoes! ♥

    ReplyDelete
  39. SUPER świetny outfit i piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  40. Świetny styl, koszulka najlepsza!

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam zdjęcia na Twoim blogu :)

    ReplyDelete
  42. Bardzo się cieszę :)) Dziękuję za Wasze miłe słowa!

    ReplyDelete