Color Theory: Light Pink

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

Top/ bluzka: Mohito
Skirt/ spódnica: Zara
Bag/ torebka: Mohito
Shoes/ buty: Mohito

Witam Was po mega intensywnym weekendzie, który spędziłam w Łodzi. 10 edycja Fashion Philosophy Fashion Week Poland została zorganizowana w nowym miejscu, w budynku Expo, z większą przestrzenią i w bardziej nowoczesnym wydaniu. Jak zwykle było mi bardzo miło spotkać się z niektórymi z Was na żywo, oraz poznać wiele ciekawych osób :) Na Desiner Avenue moimi faworytami byli Pjotr, Michał Szulc, Natasha Pavluchenko, MMC, oraz Aryton. Prawdopodobnie nie będę w stanie przygotować dla Was jak zwykle relacji z pokazów, ponieważ szykuję się już do wyjazdu za granicę, ale już teraz zapraszam Was do obejrzenia krótkiego filmiku, który przygotowała RADZKA

A w zestawie, który miałam na sobie w piątek - ołówkowa spódnica z Zary w pastelowym różu, która totalnie skradła mi serce, mimo oczywistych wątpliwości (blondynka w różu to nie do końca szczyt moich marzeń), ale nie potrafiłam się jej oprzeć. W połączeniu z białym błyszczącym topem z Mohito oraz białym dodatkami stworzyłam kobiecy, cukierkowy zestaw, czyli dokładnie nie taki, jakiego szukałam. Jak wiecie jestem zmienna, więc w następnym poście zero słodyczy! Do jutra :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 comments:

  1. wyglądałaś przepięknie Barbie :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barbie to teraz moje drugie imię :D

      Delete
  2. wow piękna spódnica,ale dobra tylko dla wysokich osób: )

    ReplyDelete
  3. śliczna spódniczka. z tymi ustami faktycznie jak Barbie, ale jaka piękna!

    ReplyDelete
  4. Cudownie ;) faktycznie jak Barbie <3 www.dark-drawer.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz bardzo elegancko :) Świetnie

    ReplyDelete
  6. uwielbiam twoje stylizacje! <3 ta jest nieziemska <3

    ReplyDelete
  7. Nie jestem komentującym typem człowieka, co niestety jest niezbyt kulturalne z mojej strony. Nie jaram się jakoś pisaniem "fajnie" pod każdym postem. Jak trafiłam kiedyś na twojego bloga to nie mogłam się oderwać, przejrzałam wiele postów, dodałam sobie Ciebie na Bloglovin i śledzę regularnie. Uwielbiam twój styl, mimo że właściwie w mojej szafie króluje czerń. Oglądam wiele blogów i jesteś najbardziej inspirującą osobą na świecie (pod względem stylu). Fajnie, że to robisz i rób dalej, a ja może zacznę komentować. Pozdrawiam serdecznie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło mi to słyszeć! :)

      Dziękuję !! <3

      Delete
  8. Najbardziej lubię Ci w blondzie i takich elegancko-cukierkowych stylizacjach :) Chętnie bym Cię kiedyś pomalowała.

    ReplyDelete
  9. Wielkie Wow! Kolor spódniczki idealnie współgra z kolorem na ustach ;-) Przepięknie Ci w takich zestawach!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Really beautiful colours, love it ❤

    ReplyDelete
  11. Klasa! <3
    Nic dodać, nic ująć ;-*

    ReplyDelete
  12. Slicznie wygladasz- bardzo fajne spodniczka.

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja taka cukierkowa :)
    wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. cukierkowo ale cudnie :)
    z przyjemnością obserwuje, w wolnej chwili zapraszam do siebie

    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. wyglądasz na prawde powalająco <3

    ReplyDelete
  16. Pięknie wyglądasz, cudowna spódniczka :)

    ReplyDelete
  17. Takie słodkie zestawy jak najbardziej do Ciebie pasują i uwielbiam je oglądać:) Bosko wyszło:*

    ReplyDelete
  18. Pieknie wygladasz w takim delikatnym wydaniu! :)

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz absolutnie oszałamiająco.
    Słodka elegancja, ale nie przesadzona z tą słodyczą.
    Klasa!
    Kopertówka skradła moje serce <3!

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz prześlicznie!!! Dziewczęco i świeżo <3

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz mega z klasą :)

    ReplyDelete
  22. Moja piękna!! Na żywo wyglądałaś jeszcze lepiej!! (o ile to możliwe :D) jesteś przesympatyczna, nieziemsko było Cię poznać!

    ReplyDelete
  23. ślicznie Ci w tego typu zestawach:) piękna spódniczka a dodatki rewelka:)

    ReplyDelete
  24. Świetnie Ci w takich kolorach. Uwielbiam takie Twoje wydanie

    ReplyDelete
  25. Świetny zestaw! Uwielbiam połączenie bieli i różu, szczególnie pasuje blondynkom :D

    Obserwuję :) Zapraszam do mnie :)

    www.veronikaisaddicted.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetny top! Całość bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  27. Takie kolory są po prostu stworzone dla Ciebie wyglądasz przepięknie :)

    ReplyDelete
  28. oo jak kobieco :) Ślicznie!

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Fantastyczny look!<3
    Pasuje Ci róż!:)

    ReplyDelete
  30. wyglądasz pięknie, masz super śliczny gust. Bardzo mi się podobają twoje stylizacje, dodaje do obserwowanych aby być na bieżąco. Zapraszam tez do mnie i jak się spodoba zachęcam do obserwowania :)

    ReplyDelete
  31. look my blog greek and albanian friends
    marthaseditorials.blogspot.gr

    ReplyDelete