Endorfina

photos: Jey Wild SONY NEX-6

Tshirt/ koszulka: Endorfina
Trousers/ spodnie: Endorfina
Jacket/ kurtka: Cropp
Backpack/ plecak: New Look
Shoes/ adidasy: Adidas /Hoodboyz

Witajcie po krótkiej przerwie :) Jak wiecie od tygodnia jestem na mojej wyprawie - w tej chwili w Cannes i Monaco, gdzie przygotowuję nowe sesje na blog :) Dziś chciałam Wam pokazać ostatnie zdjęcia, które zrobiłam przed wyjazdem. W zestawie koszulka i spodnie (bardzo fajnej jakości) nowej marki Endorfina, gdzie znajdziecie dużo ciekawych topów i koszulek, plecak New Look i moje ulubione adidasy ze sklepu Hoodboyz.de <3 Chciałabym Was prosić o cierpliwość, ponieważ jeszcze chwilę będę nieobecna, ale możecie mnie śledzić na Instagramie i Facebook'u, a za jakiś czas wrócę do Was z super materiałem, również ze wskazówkami jak zorganizować tego typu podróż :) Ściskam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 comments:

  1. Fajny wygodny look ;)
    Pozdrawiam
    http://eva071.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Spoko look, ale już nie mogę się doczekać relacji z Twojego wyjazdu

    ReplyDelete
  3. Luźno i wygodnie, wyglądasz genialnie :)
    wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hello from a greek blogger! xx
    debsbug.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. uwielbiam Cie w takim wydaniu;)

    )

    ReplyDelete
  6. endorfina i twoje noooogi to mieszanka wybuchowa
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. spodnie są ekstra :) świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie i wygodnie cudowne połączenie :) Jestem jak zwykle zachwycona

    ReplyDelete
  9. piekne adidaski! nawet prezentujac sie w tej bardzo sportowej stylizacji!!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  10. Nawet w drsach wyglądasz jak milion dolców! A fryzurą mnie zabiłaś!

    ReplyDelete
  11. super wyglądasz :) zapraszam do siebie :) Obserwuje :)

    ReplyDelete
  12. Dziewczyno! Robisz furorę!
    Co zdjęcie to lepiej wyglądasz..
    Zazdroszczę...

    ReplyDelete
  13. w sportowej wersji cudowna, w eleganckiej cudowna.. takiej to tylko zazdrościć! ;*

    ReplyDelete
  14. Świetne te adidasy :) Super w nich wyglądasz.!!!

    ReplyDelete
  15. I like more elegant outfits but you look pretty as always! :))

    Martina,
    www.theblondieverse.com

    ReplyDelete
  16. Super ! :) Ja tylko zmieniła bym upięcie włosów, np w Koka ;)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. no no, Kochana :*
    Wyglądasz super.
    Znakomite połączenie :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz, czekam teraz na coś zmysłowego :)

    ReplyDelete
  19. Idealny, causalowy set! Kochana boską masz tą koszulę!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  20. super na sportowo! dla mnie bomba!
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  21. Rewelacyjna kurtka, z ogromną chęcią widziałabym taką w mojej szafie ;D
    I oczywiście z niecierpliwością czekam na sesje z Cannes i Monaco - to, co bowiem zobaczyłam na facebooku prezentuje się imponująco :D

    ReplyDelete
  22. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete