Every Summer Has a Story #11

Photos: Jey Wild SONY a6000
I'm wearing:
Top/ bluzka: Bershka
Shorts/ spodenki: Black Five
Bangle/ bransoletka: Zara
Bag/ torebka: Mohito
Shoes/ buty: New Look
Headphones/ słuchawki: Sony
Make-up:
Lipstick/ szminka: Sleek Matte Me
Eye contacts/ soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl
Nails/ lakier: Rimmel 60s

Witajcie po krótkiej przerwie! Wracam do Was z nowymi postami z mojej podróży, po kilkudniowej przerwie, którą spędziłam na wsi u mojej babci :) Dzisiejszy zestaw to typowo wakacyjna propozycja z miętowymi ogrodniczkami ze sklepu blackfive.com, moim ulubionym topem z Bershki i butami New Look. Podczas wyjazdu nie rozstawałam się z słuchawkami Sony, które pokochałam głównie dlatego, że są bezprzewodowe, mają wbudowaną mp3 oraz głośnik :) Mam nadzieje, że zdjęcia się Wam podobają, a na następny wpis zapraszam już w poniedziałek!

34 comments:

  1. urocze te ogrodniczki! ; )

    ReplyDelete
  2. uwielbiam miętowy kolor! <3

    ReplyDelete
  3. Torebki z Mohito są super. Bez wyjątku. Zazdroszczę wakacji. Sama dopiero wybieram się we wrześniu.

    ReplyDelete
  4. ale mi się podobają te lakierki ;)

    ReplyDelete
  5. takie słuchawki to fajna sprawa :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wow zdjęcia są cudowne !!! świetny zestaw a Ty piękna jak zawsze <3

    ReplyDelete
  7. You look stunning! I like your make up!
    love, Turn it inside out

    ReplyDelete
  8. Boskie ogrodniczki! Świetne foty! <3

    ReplyDelete
  9. Ogrodniczki są genialne ! A Twoje usta wow !!! <3

    ReplyDelete
  10. Super ogrodniczki

    ReplyDelete
  11. Meri śliczne zdjęcia! :-) pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  12. Świetnie się prezentujesz! :)

    ReplyDelete
  13. Dziwne i ciekawe zarazem te buty, są intrygujące, ale nie wiem czy mi się podobają :) Zdjęcia cudne

    ReplyDelete
  14. cudowne ogrodniczki! twoje zdjęcia zawsze wyglądają jak z jakiegoś magazynu! Jakoś jest genialna *.*

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bajeczne zdjęcia! Stylizacja mistrzowska!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Jesteś prześliczna. Podoba mi się torebka.

    ReplyDelete
  17. Jak zawsze, piękna, uśmiechnięta, stylowa i mega pozytywna :) Uwielbiam Cię Meri <3

    ReplyDelete
  18. Super wakacyjne foty !!! Rewelacja :)

    ReplyDelete
  19. you look amazing !!!!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Cudne spodenki!<3

    ReplyDelete
  21. Zdjęcie genialne jak i stylizacja :)

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja. ;)
    Podoba mi się Twoja torebka.
    W Mohito mają fajne rzeczy, szczególnie lubię sukienki stamtąd. ;)
    Masz przepiękny uśmiech!
    A do tego pochodzisz z moich okolic. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia są genialne Stylizacje w moim stylu ,,,, super

    ReplyDelete
  24. Genialne! Chętnie tak bym się ubrała, wyglądasz prześlicznie. Taka pięknaa <3

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OBSERWUJĘ!

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia są przecudne, stylizacja zachwyca. Pięknie! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia rewelacja! Trafiłam tutaj z modnej polki. Super stylizacja i do tego taki piękny uśmiech!

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz rewelacyjnie, jak zawsze, ogrodniczki sa boskie!

    Uwielbiam Twój nagłówek!

    ReplyDelete
  28. Świetna stylówka!
    Piękna kobieto! <3!

    ReplyDelete