Navy & Grey

Photos: Jey Wild SONY a6000

I'm wearing:
Top: Adidas.pl
Jeans/ spodnie: Style Moi
Cardigan/ sweter: New Look
Bag/ torebka: Mohito
Bangle/ bransoletka: Zara
Shoes/ buty: Sleeh

Make-up & hair:
Lipstick/ szminka: Rimmel
Eye shadows/ cienie: Gosh Smokey Eyes
Eye contacts/ soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl
Nails/ lakier: Astor Fashion Studio

Witajcie! W weekend pochłonęły mnie domowe porządki i malowanie ścian, bo zawsze gdy zbliża się jesień wielkimi krokami - potrzebuję zmian :) Dzisiaj wracamy na chwilę do "teraźniejszości" i nowości w mojej szafie.. i nie tylko :) Często zadajecie mi wiele pytań odnośnie włosów i często narzekacie, że Wasze nie są wystarczająco długie, gęste itd. I właśnie dla tych z was mam szybką i prostą metodę, aby taki efekt uzyskać bez wychodzenia do fryzjera :) A mówię o metodzie clip in i naturalnych włosach, które możecie obejrzeć i kupić na stronie włosy clip in - doczepiane.pl
Ja przetestowałam tę metodę już kilka lat temu, gdy straciłam połowę włosów w efekcie rozjaśniania, a dziś prezentuję Wam przedłużone włosy na zdjęciach, których kolor perfekcyjnie zgrał się z moim własnym :) Trwa sezon weselny, więc jeśli macie zbyt krótkie włosy aby ułożyć piękną fryzurę lub po prostu cieszyć się pięknymi długimi włosami, bardzo Wam polecam doczepiane.pl :) Na stronie znajdziecie wszelkie informacje odnoście zakładania, doboru koloru oraz pielęgnacji włosów.

A w dzisiejszym zestawie nowe jeansy, na których widok moja babcia załamała ręce i jak zwykłe powtórzyła swoja mantrę: no chyba nie wyjdziesz tak na ulicę ?!

Mam jednak nadzieję, że Wam ten zestaw się podoba, a w następnym poście wrócimy do słonecznych zdjęć z mojej podróży :) Trzymajcie się ciepło, bo końcówka sierpnia nieźle daje nam w kość!




40 comments:

  1. haha :D Babcia to babcia :) ale ty wyglądasz fenomenalnie !!
    uwielbiam Cię :)

    ReplyDelete
  2. Ale super stylizacja!!<3

    ReplyDelete
  3. piękna stylizacja! ;-) pozdrawiam :))))

    ReplyDelete
  4. wow super !!! wyglądasz świetnie <3

    ReplyDelete
  5. piekna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Great:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  7. Najlepsza!! <3
    U mnie jest zawsze to samo kiedy, zakładam potargane spodnie haha :)

    ReplyDelete
  8. Świetne spodnie, ostatnio sama ciągle chodzę w czymś dziurawym ;) I kolor paznokci idealny!

    ReplyDelete
  9. tak szaro a tak ciekawie:)

    ReplyDelete
  10. Takie podarciuchy, a wyglądają tak.. elegancko. Sama klasa kochana!:*

    ReplyDelete
  11. Jakbym słyszała swoją babcie :D Wygladasz świetnie, spodnie zrobiły na mnie mega wrażenie :)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nice hair! <3

    ReplyDelete
  13. gorgeous photos! these pants are really hot

    http://www.aboutacloset.com/

    ReplyDelete
  14. Faktycznie! Doczepki są praktycznie niezauważalne, a przy blondzie łatwo o tani efekt... u Ciebie wygląda to naprawdę naturalnie. A tak na marginesie, spodnie są genialne!

    ReplyDelete
  15. Ty we wszystkim dobrze wyglądasz :P A włosy faktycznie cudne!

    ReplyDelete
  16. Moja babcia jak mnie zobaczyła w takich spodniach, to stwierdziła, że przynajmniej mi gorąco nie będzie :)

    ReplyDelete
  17. Nie martw się! Moja babcia i mój dziadek to samo, nawet nie jeżdżę do nich w takich spodniach bo szkoda tylko ich i moich nerwów:) A swoją drogą spodnie świetne! :))

    ReplyDelete
  18. That jeans are so unusual.
    Cool photography.

    http://girlfromnk.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  19. You look soooo gorgeous!! I wonder if the super ripped jeans would suit me..

    ROUGH & TOUGH☯ | I`m on Bloglovin!

    ReplyDelete
  20. Jak dla mnie świetne te spodnie :)

    ReplyDelete
  21. Fantastyczny zestaw a ty jak zwykle zachwycasz! muszę mieć te jeansy są genialne:)

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia i świetny look <3
    Potargane spodnie chyba nigdy mi się nie znudzą!

    ReplyDelete
  23. Jeszcze nie widziałam takich spodni i na tą chwilę to nawet nie wiem czy mi się podobają :D

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz fantastycznie! Sama nigdy nie założyłabym takich spodni, ale na Tobie leżą idealnie! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. A pierwsze zdjęcie wygląda tak niewinnie :)

    ReplyDelete
  26. Świetny masz aparat na tych zdjęciach. Spodnie jak dla mnie za odważne

    ReplyDelete
  27. omg! piękna i prześliczne włosy *.* spodnie super ;)

    ReplyDelete
  28. Chyba każda babcia by tak powiedziała, moja na pewno by dodała nie będzie osoby która na Ciebie nie będzie patrzyła. Spodnie bardzo mi się podobają, wyglądasz w nich genialnie. I te zdjęcia - jak ja je uwielbiam <3

    ReplyDelete
  29. Spodnie- najlepsze! Całość wygląda bardzo oryginalnie ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  30. Włoski wyglądają pięknie, bardzo naturalnie :) Świetne spodnie :*

    ReplyDelete
  31. Jesteś świetna super mi się podobasz w tej stylizacji :)

    ReplyDelete
  32. Świetna stylizacja! :)

    Zapraszam również do siebie: http://shawsy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. włosy to masz świetne:>

    ReplyDelete
  34. Do jeansów nie jestem dość przekonana, ale reszta jak zwykle pięknie ;)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete