Take Me Somewhere Nice

Photos: Jey Wild SONY a6000

I'm wearing:
Swimwear/ strój: TRIANGL
Necklace/ naszyjnik: Zara
Shoes/buty: Bershka
Make-up:Lipstick/ szminka: Art Deco
Eye shadows/ cienie: Gosh Smokey Eyes
Nails/ lakier: Rimmel

Za chwilę zapomnimy, jak to jest wygrzewać się w gorących promieniach słońca, chodzić boso po piasku i pić lodowate napoje.. ale zanim to nastąpi, chciałabym Wam pokazać zdjęcia z upalnego dnia, który spędziłam w jednym z moich ulubionych miejsc. Nie trzeba jechać na drugi koniec świata, aby poczuć zupełnie inny odrealniony klimat, w którym wszystko zastygło, jakby czas się zatrzymał. Jeśli śledzicie mnie od jakiegoś czasu, być może pamiętacie sesję, którą zrobiłam tam w zeszłym roku :) A dziś w roli głównej mój nowy strój Triangl, który nie skojarzył mi się z plażą, ani z basenem, a właśnie z tym miejscem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a na następny post zapraszam już w środę!

57 comments:

  1. śmieszny post. hehe ,ale ok. :) nogi masz piękne

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie hehehe

      Delete
  2. wow Meri ale Ty jesteś zgrabniutka !!!! świetne bikini <3

    ReplyDelete
  3. Genialne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Jakoś tak jakbyś się przebrała- a nie poprostu ubrała... dziwnie -jak z jakiejś kreskowki

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że nie wyglądam na osobę, którą martwi krytyka.. ? :)

    Piszcie śmiało, co macie na myśli, tylko nie używajcie brzydkich słów :D

    ReplyDelete
  6. ha, Ty to kochana masz pomysły! cudowne zdjęcia,figura i strój <3

    ReplyDelete
  7. omg!
    jestem zauroczona!
    genialne foty!
    co za figura!
    idealna!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  8. jak da mnie ten strój i sceneria to strzał w dziesiątkę ! :)

    ReplyDelete
  9. Świetny strój :)

    ReplyDelete
  10. przeswietne zdj , cos innego zawsze jest u CIebie i dlatego lubie ten blog!

    ReplyDelete
  11. Meri jak zawsze orginalnie! :-)

    ReplyDelete
  12. Genialna sesja, wygladasz oblednie kobieto! ;)

    ReplyDelete
  13. jak dla mnie ta sesja jest genialna ! <3

    ReplyDelete
  14. mega fajna sesja, z poczuciem humoru :)

    ReplyDelete
  15. Połączenie tego stroju z takim, a nie innym tłem jest dla mnie MEGA cudowne! ♥
    Niech wszyscy mówią to co chcą, ale ja jestem zachwycona ;))

    ReplyDelete
  16. Ten strój jest super a zdjęcia tworzą bardzo ciekawy klimat !!! Świetnie

    ReplyDelete
  17. Bardzo udana sesja ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Great:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam Twoje zdjęcia <3 masz idealną figurę.

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetna figura, świetna sesja świetne strój :)

    ReplyDelete
  21. Wonderful bikini!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  22. CIAŁO PERFEKCJA *,*

    http://lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jestem oczarowana tą sesją, stylizacją i plenerem! A również oczarowała mnie Twoja osoba. Kiedyś widziałam Cię w sklepie, ale jakoś stchórzyłam podejść... Następnym razem zrobię ten krok! :3
    Gdzie zostało zrobione to zdjęcie? Bo miejsce cudowne.
    A no i jakbym zapomniała dodać, to figury zazdrości Ci każda z nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi to słyszeć :) Następnym razem podchodź koniecznie!
      A zdjęcia zostały zrobione w okolicy Gór Świętokrzyskich, koło małej miejscowości Górno (oczywiście wstęp jest tam zabroniony :P)

      Delete
  24. A mnie ciekawy czy ty żyjesz w Polsce czy za granicą? Co chwile zdjęcia z bajecznych miejsc i podróże <3 Aż zazdrościć można. Odwiedzam Twojego bloga od dawna, ale chciałabym Cię trochę bliżej poznać, bo w sumie nic więcej o Tobie nie wiem. Np tym czym zajmujesz się na co dzień? Czy blog to Twoja praca? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mieszkam w Polsce, we Wrocławiu :) W tej chwili publikuję zdjęcia z długiej podróży po lazurowym wybrzeżu (Monaco/ Nicea/ Cannes/ St Tropez), oraz Paryżu, Amsterdamie.
      Troszkę się najeździliśmy w czerwcu robiąc zdjęcia :) Blog w jakimś stopniu jest moją pracą, robię zdjęcia na zlecenie i od czasu do czasu projekty graficzne :) Więcej o mnie możesz przeczytać tutaj:
      http://meriwild.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

      A jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszam na: http://ask.fm/MeriWild

      :)

      Delete
  25. OMG!! ale zdjęcia, ale klimat, ale Ty!! Mam ten kostium w wersji czarnej i uwierz mi, że gdybym w nim tak wyglądała, to nosiłabym go bez niczego, tak jak Ty, tylko, że w samym centrum Warszawy :D
    Ale niestety, takie nogi i figura i wszystko, to tylko u Ciebie <3 Miło jest chociaż popatrzeć i pomarzyć :D

    ReplyDelete
  26. Wow!! Kozacka sesja, fantastyczne zdjęcia!! <3

    ReplyDelete
  27. Genialna sesja jestem pod ogromnym wrażeniem :) Super, że masz tak wiele ciekawych pomysłów :)

    ReplyDelete
  28. Wow, nice! You have such a killer body!

    Yolennie
    www.lavenderfedora.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jak już pisałam na Facebook'u... przecudownie! Zdradzisz co to za miejsce? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana :)) Cieszę się!

      ~ zdjęcia zostały zrobione w okolicy Gór Świętokrzyskich, koło małej miejscowości Górno (oczywiście wstęp jest tam zabroniony :P)

      Delete
  30. Uroczo wyglądasz bardzo fajna sesja

    ReplyDelete
  31. Figura perfekcyjna, bikini cudowne, zdjęcia obłędne.... <3 Jak ja Cię kocham Meri <3 Buziaki piękna :*

    ReplyDelete
  32. No one can rock animal print like you do <3 Stunning!! I'm a new follower, visit my blog too Deasy Tantra

    ReplyDelete
  33. Ale super ten strój <3

    ReplyDelete
  34. toujours aussi belle!

    Nouveau post en ligne sur le blog :
    http://fashioneiric.blogspot.fr.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  35. wow!!! genialnie wyglądasz, świetne zdjęcia, uwielbiam do Ciebie zaglądać na bloga, zawsze zachwycasz :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  36. O jaaaaaa, zbieram szczeke z podlogi :)
    OGIEN OGIEN OGIEN!!!!

    ReplyDelete
  37. Nuda to jest chyba jednak zdecydowanie obce pojęcie dla Ciebie !!! <3<3<3

    ReplyDelete
  38. Strój idealnie wpasowuje się w klimat miejsca ! Świetnie ! :3
    Masz super figurę !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. kurzcze, ale ty jesteś odważna:) ale przy takiej figurze, nie można chować się pod ogromnymi bluzami:) oddaj mi chociaż 5 cm wzrostu heh:) ps.będzie mi miło jeśli również mnie odwiedzisz.:)

    ReplyDelete
  40. cool as always Meri <3

    ReplyDelete
  41. zaskakujesz coraz bardziej !
    mega!!!

    ReplyDelete
  42. Figura godna pozazdroszczenia! :) Świetne miejsce.

    ReplyDelete
  43. super! odważne zdjęcia ale genialne :)

    ReplyDelete